Storing gas en/of elektriciteit? Bel 0800-9009
Snel een antwoord vinden op je vraag, zodat je direct weet waar je aan toe bent.
Neem dan contact met ons op!
Je hoeft niets te doen. In veel gevallen lost de storing zichzelf na enkele dagen weer op. Zodra de meter weer bereikbaar is worden de meterstanden alsnog doorgegeven aan jouw energieleverancier.
Lees meerOnze collega's van Coteq Netbeheer hebben op dit moment een achterstand met het afhandelen van vragen over de slimme gas- en/of elektriciteitsmeters die een storing hebben.
Lees meerDit is afhankelijk van de situatie. We leggen het graag aan je uit.
Lees meerErnstige storingen zijn storingen die langer duren dan 8 uur en leiden tot onderbreking in de levering van warmte met uitzondering van voorziene onderbrekingen.
Lees meerDe vergoeding bij storingen is van toepassing op aansluitingen van 100 kW of kleiner. Dat zijn over het algemeen huishoudelijke en kleinzakelijke aansluitingen.
Lees meerAls je recht hebt op een vergoeding in verband met een storing maken wij die automatisch aan je over.
Lees meerHeb je met een storing te maken gehad en denk je dat je mogelijk in aanmerking komt voor een compensatie, check dan of je aan de voorwaarden voldoet en hoe een compensatie uitgekeerd wordt.
Lees meerHeb je een storing aan je duurzame installatie? Bel dan 0546-83 66 66.
Heb je een storing aan je elektriciteits- en/of gasaansluiting? Bel dan 0800-9009.
Lees meerEr kan lucht komen te zitten in de leidingen tijdens de werkzaamheden, dit lost zich bijna altijd vanzelf op.
Lees meer