Mijn Cogas - klantportaal

Filter de vragen
Wat is mijn klantnummer?

Wil je weten wat jouw klantnummer is? Een klantnummer bestaat uit vier cijfers. Het klantnummer bestaat uit de laatste vier cijfers van de jaarafrekening.

Lees meer
Wat kan ik allemaal zien en wijzigen in het nieuwe klantportaal?

In het klantenportaal kun je gemakkelijk het verbruik inzien.

Lees meer
Hoe kan ik mijn verbruik inzien in het klantportaal?

Je kunt je verbruik inzien in het menu op de linkerbalk in het klantportaal. Daar vind je de keuze 'Verbruik'.

Lees meer
Kan ik mijn facturen inzien in het klantportaal?

In de linkerbalk vind je meerdere menupunten, waaronder een kopje facturen. Onder dit kopje vind je informatie over je facturen.

Lees meer
Hoe krijg ik toegang tot het klantportaal Mijn Cogas?

Je vindt het klantportaal ‘Mijn Cogas’ op Cogas.nl en je logt in met je klantnummer. Vervolgens kun je een account aanmaken.

Lees meer
Hoe kan ik mijn contract inzien in het klantportaal?

Via Mijn Cogas kun je, je contract inzien.

Lees meer
Hoe kan ik een meterstand toevoegen in het klantportaal?

Je vindt 'Meterstand toevoegen' in de linkerbalk van het menu.

Lees meer
Jullie hebben een nieuw klantportaal, meld ik mij zo aan of af?

Dat ligt er aan of je voor het eerst in een woning met stadsverwarming, warmte/koude of warm tapwater komt wonen of dat je al klant van Cogas bent.

Lees meer
Ik ben mijn wachtwoord voor het klantportaal vergeten, wat nu?

Op de inlogpagina van ‘Mijn Cogas’ kun je via de link ‘Je wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord aanvragen (onder de aanmeld button).

Lees meer
Wat moet ik doen in het klantportaal als ik in een woning met stadsverwarming, warmte/koude of warm tapwater van Cogas kom te wonen?

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Je kan via het klantenportaal jouw nieuwe adres en gegevens doorgeven. Ook vragen we je naar de meterstand.

Lees meer
Ik zie mijn dagelijks verbruik niet in het klantportaal. Hoe kan dat?

Normaal gesproken zie je inderdaad je dagelijks verbruik in het klantportaal. Omdat wij bezig zijn met opmaken van de jaarafrekening, is het automatisch inlezen van de meterstanden tijdelijk stopgezet. Zodra de jaarafrekeningen gereed zijn, worden de meterstanden met terugwerkende kracht weer ingelezen in het klantportaal.

Lees meer
Er staat in het klantportaal dat ik geen openstaand voorschot moet betalen, maar dat klopt niet?

Heb je nog niet alle voorschotnota’s betaald? Dan is dit belangrijk om te lezen: in verband met het opstellen van de jaarafrekening komen alle openstaande voorschotnota's van 2023 te vervallen. Dit kan onduidelijkheid geven.

Lees meer