Storing gas en/of elektriciteit? Bel 0800-9009
Snel een antwoord vinden op je vraag, zodat je direct weet waar je aan toe bent.
Neem dan contact met ons op!
Voor het gebruik van (meet)data, zoals de meterstanden van de slimme warmtemeter, gelden de strenge normen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de Privacy Gedragscode én de Privacy- en Security eisen van Netbeheer Nederland.
Lees meerVoor inzicht in jouw verbruik ga je jouw Cogas-omgeving.
Lees meerOmdat je de nieuwe bewoner bent, kunnen wij nog niet inschatten hoe je jaarverbruik er precies uit komt te zien. Wij gebruiken daarom in eerste instantie het gemiddelde voorschot van de woning voor het eerste jaar.
Lees meerVoor alle locaties - behalve de wijk Windmolenbroek Almelo - wordt de slimme warmtemeter maandelijks uitgelezen voor de afrekening. Voor de wijk Windmolenbroek wordt de slimme meter elk uur uitgelezen en maken we de dagelijkse standen zichtbaar.
Lees meerJe kunt je maandelijkse voorschot laten aanpassen door een e-mail te sturen naar info@cogasduurzaam.nl onder vermelding van je debiteurnummer en je contactgegevens.
Lees meerGefeliciteerd met je nieuwe woning! Je kan via het klantenportaal jouw nieuwe adres en gegevens doorgeven. Ook vragen we je naar de meterstand.
Lees meerJe vindt 'Meterstand toevoegen' in de linkerbalk van het menu.
Lees meerJe vindt 'Voorschot wijzigen' in de linkerbalk van het menu.
Lees meerOp de inlogpagina van ‘Mijn Cogas’ kun je via de link ‘Je wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord aanvragen (onder de aanmeld button).
Lees meerIn de linkerbalk vind je meerdere menupunten, waaronder een kopje verbruik. Onder dit kopje vind je informatie over je verbruik. Er zijn verschillende detailniveaus.
Lees meerDat ligt er aan of je voor het eerst in een woning met stadsverwarming, warmte/koude of warm tapwater komt wonen of dat je al klant van Cogas bent.
Lees meerIn de linkerbalk vind je meerdere menupunten, waaronder een kopje facturen.
Onder dit kopje vind je informatie over je facturen.
Je vindt het klantportaal ‘Mijn Cogas’ op Cogas.nl en je logt in met je klantnummer. Vervolgens kun je een account aanmaken.
Lees meerIn het klantenportaal kun je gemakkelijk het verbruik inzien.
Lees meerAls je gaat verhuizen zeg je eenvoudig de leveringsovereenkomst voor stadsverwarming of warmte/koude levering bij ons op via het klantportaal Mijn Cogas.
Lees meerAls jouw woning aangesloten is op één van onze warmtenetten dan kun je je via het klantenportaal Mijn Cogas aanmelden.
Lees meerWil je weten wat jouw klantnummer is? Een klantnummer bestaat uit vier cijfers. Het klantnummer bestaat uit de laatste vier cijfers van de jaarafrekening.
Lees meerJe kunt je maandelijkse voorschot zelf aanpassen in het klantportaal 'Mijn Cogas'.
Lees meerElke meter – slim of analoog- kan afgelezen worden. Op de meterstandenkaart kun je eenvoudig jouw eigen verbruik bijhouden. Je beslist zelf of je dit dagelijks, wekelijks of maandelijks doet.
Lees meerOm te kunnen besparen op je energie en kosten is het handig om te weten wat je verbruikt. Vanaf april 2023 stellen we je een maandelijks verbruiksoverzicht ter beschikking.
Lees meer