Mijn Cogas - klantportaal

Filter de vragen
Ik ben mijn wachtwoord voor het klantportaal vergeten, wat nu?

Op de inlogpagina van ‘Mijn Cogas’ kun je via de link ‘Je wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord aanvragen (onder de aanmeld button).

Lees meer
Kan ik mijn facturen inzien in het klantportaal?

In de linkerbalk vind je meerdere menupunten, waaronder een kopje facturen. Onder dit kopje vind je informatie over je facturen.

Lees meer
Hoe krijg ik toegang tot het klantportaal Mijn Cogas?

Je vindt het klantportaal ‘Mijn Cogas’ op Cogas.nl en je logt in met je klantnummer. Vervolgens kun je een account aanmaken.

Lees meer
Hoe kan ik mijn contract inzien in het klantportaal?

Via Mijn Cogas kun je, je contract inzien.

Lees meer
Jullie hebben een nieuw klantportaal, meld ik mij zo aan of af?

Dat ligt er aan of je voor het eerst in een woning met stadsverwarming, warmte/koude of warm tapwater komt wonen of dat je al klant van Cogas bent.

Lees meer
Er staat in het klantportaal dat ik geen openstaand voorschot moet betalen, maar dat klopt niet?

Heb je nog niet alle voorschotnota’s betaald? Dan is dit belangrijk om te lezen: in verband met het opstellen van de jaarafrekening komen alle openstaande voorschotnota's van 2023 te vervallen. Dit kan onduidelijkheid geven.

Lees meer
Ik heb een betalingsachterstand. Wat doet Cogas?

Cogas Duurzaam B.V. (‘Cogas’) is als energieleverancier gehouden om eventuele betalingsachterstanden die ontstaan bij jou als natuurlijk persoon te melden bij de gemeente. De
gemeente kan bij vroegsignalering van betalingsachterstand op tijd hulp bieden om te voorkomen dat betaalachterstanden verder oplopen en uiteindelijk de energielevering wordt beëindigd.

Lees meer