Storing? Bel 0800-9009
Snel een antwoord vinden op je vraag, zodat je direct weet waar je aan toe bent.
Neem dan contact met ons op!
Op de inlogpagina van ‘Mijn Cogas’ kun je via de link ‘Je wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord aanvragen (onder de aanmeld button).
Lees meerIn de linkerbalk vind je meerdere menupunten, waaronder een kopje facturen. Onder dit kopje vind je informatie over je facturen.
Lees meerJe vindt het klantportaal ‘Mijn Cogas’ op Cogas.nl en je logt in met je klantnummer. Vervolgens kun je een account aanmaken.
Lees meerVia Mijn Cogas kun je, je contract inzien.
Lees meerDat ligt er aan of je voor het eerst in een woning met stadsverwarming, warmte/koude of warm tapwater komt wonen of dat je al klant van Cogas bent.
Lees meerHeb je nog niet alle voorschotnota’s betaald? Dan is dit belangrijk om te lezen: in verband met het opstellen van de jaarafrekening komen alle openstaande voorschotnota's van 2023 te vervallen. Dit kan onduidelijkheid geven.
Cogas Duurzaam B.V. (‘Cogas’) is als energieleverancier gehouden om eventuele betalingsachterstanden die ontstaan bij jou als natuurlijk persoon te melden bij de gemeente. De
gemeente kan bij vroegsignalering van betalingsachterstand op tijd hulp bieden om te voorkomen dat betaalachterstanden verder oplopen en uiteindelijk de energielevering wordt beëindigd.