Zelf regelen

Wat moet ik doen als ik mijn rekening niet kan betalen?

Lukt het je niet om je rekening te betalen? Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. We kunnen dan samen kijken naar de mogelijkheden.

Lees meer
Ik woon sinds kort in mijn nieuwe woning en ik heb stadsverwarming of warmte/koude. Waar is het maandelijkse voorschot op gebaseerd?

Omdat je de nieuwe bewoner bent, kunnen wij nog niet inschatten hoe je jaarverbruik er precies uit komt te zien. Wij gebruiken daarom in eerste instantie het gemiddelde voorschot van de woning voor het eerste jaar.

Lees meer
Hoe pas ik mijn rekeningnummer of betaalwijze aan?

Je betaalwijze of rekeningnummer wijzigen kan via het klantportaal MijnCogas of via een contactformulier.

Lees meer
Wat moet ik doen in het klantportaal als ik in een woning met stadsverwarming, warmte/koude of warm tapwater van Cogas kom te wonen?

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Je kan via het klantenportaal jouw nieuwe adres en gegevens doorgeven. Ook vragen we je naar de meterstand.

Lees meer
Ik ben een nieuwe bewoner en wil graag warmte/koude/warm tapwater aanvragen. Wat moet ik doen?

Als jouw woning aangesloten is op één van onze warmtenetten dan kun je je via het klantenportaal Mijn Cogas aanmelden.

Lees meer
Hoe pas ik mijn maandelijks voorschot aan?

Je maandelijkse voorschot pas je aan in je eigen Cogas-omgeving ‘Mijn Cogas’.

Lees meer
Hoe komt het dat mijn maandelijkse voorschot omhoog gaat terwijl ik geld terug krijg?

Dit kan komen doordat dat wij het nieuwe voorschot berekenen over het daadwerkelijke verbruik van het afgelopen jaar vermenigvuldigd met de nieuwe (eventueel hogere) tarieven.

Lees meer
Is een betalingsregeling mogelijk?

We kijken graag met je naar je persoonlijke situatie. Bel 0546-836 666 en vraag naar de afdeling facturatie.

Lees meer
Ik wil een overlijden doorgeven

Allereerst gecondoleerd met het verlies en veel sterkte toegewenst.

Lees meer