Naast dat je in Mijn Cogas jouw (maandelijkse) energieverbruik bekijkt, pas je je termijnbedrag aan, vind je de actuele tarieven, zie je openstaande facturen en geef je gemakkelijk je meterstanden of verhuizing door.

Registreer je bij Mijn Cogas

Maak je voor het eerst gebruik van Mijn Cogas? Dan is een registratie nodig. Zo doe je dat:

  • Je klikt op de link “Registreren met uw klantnummer”.
  • Je gaat naar de pagina “Maak een account aan met uw klantnummer”.
  • Je logt in met jouw klantnummer en postcode. Het klantnummer vind je terug op de factuur en wordt ook wel debiteurnummer genoemd. Of je klantnummer staat in de welkomstmail. Klanten van voor 2023 hebben een klantnummer van 4 cijfers. Klanten vanaf 2023 hebben de letter K gevolgd door 5 cijfers;
  • Je registreert jouw account. Dit doe je door jouw e-mailadres in te vullen en een wachtwoord te kiezen.
  • Na afloop zie je de melding “Uw account is aangemaakt en een bevestigingsmail is verzonden.”
  • Controleer jouw e-mail op de mail van info@cogasduurzaam.nl of van warmte@cogas.nl “Welkom op het klantenportaal’.
  • Bevestig het e-mailadres via de blauwe knop in de e-mail.
  • Je kunt je nu aanmelden met jouw e-mailadres en het door jou gekozen wachtwoord op Mijn Cogas.

Energie besparen?

In huis kun je flink op energie besparen. Dat is goed voor het milieu en het levert jou geld op. Soms kan dat heel simpel gratis, soms moet je eerst investeren. Ga voor verschillende bespaartips naar de website van Milieu Centraal.

Verbeterideeën voor Mijn Cogas?

Wij ontvangen altijd graag goede ideeën om Mijn Cogas te verbeteren. Geef je tips door via warmte@cogas.nl.