Storing? Bel 0800-9009
*Update 15 januari
De lekkage is gevonden en wordt verholpen.
Op een aantal huishoudens na hebben alle gebruikers van de stadsverwarming weer warmte en warm water.
-------------
* Update 10.30 uur 14 januari 2025
Op dit moment hebben alle gebruikers van de stadsverwarming weer verwarming en warm water.
* Update 8.30 uur 14 januari 2025
De volgende postcodes hebben op dit moment geen warmte en warm water:
7609 ES, 7609 GT, 7609 GS, 7609 GR, 7609 GV, 7609 DB, 7609 DH, 7609 DG, 7609 DA, 7609 DE
De overige postcodes hebben wel warm water en verwarming
--------------------------------
* Update 16.00 uur 13 januari 2025
Alle gebruikers van de stadsverwarming hebben weer verwarming en warm water.
* Update 14.45 uur 13 januari 2025
De volgende postcodes hebben op dit moment geen warmte en warm water:
7609 DG, 7609 DA, 7609 DB, 7609 DE, 7609 DE, 7609 DH
De overige postcodes hebben wel warm water en verwarming
* Update 13.15 uur 13 januari 2025
De volgende postcodes hebben op dit moment geen warmte en warm water:
7609 SJ, 7609 SH, 7609 SE, 7609 SG, 7609 DS, 7609 BN, 7609 BM, 7609 BS
De overige postcodes hebben wel warm water en verwarming
* Update 11.00 uur 13 januari 2025
De volgende postcodes hebben op dit moment geen warmte en warm water
7609 BM, 7609 BN, 7609 BS, 7609 DS, 7609 EA, 7609 EB, 7609 EE, 7609 EG, 7609 EH, 7609 EN, 7609 EP, 7609 ER, 7609 ES, 7609 ET, 7609 EV, 7609 EW, 7609 GC, 7609 GD, 7609 GE, 7609 GG, 7609 GH, 7609 GJ, 7609 GK, 7609 GL, 7609 GM, 7609 GN, 7609 GP, 7609 GR, 7609 GT, 7609 GW, 7609 GX, 7609 GZ, 7609 KA, 7609 KB, 7609 KC, 7609 KD, 7609 SE, 7609 SG, 7609 SH, 7609 SJ
Om het energienet veilig en betrouwbaar te houden, voeren wij in de week van 13 januari onderhoudswerkzaamheden uit. Helaas zijn we genoodzaakt om het warmtenet tijdelijk te onderbreken om een lekkage te lokaliseren en te repareren.
We begrijpen dat dit -zeker in de winterperiode- ongemak veroorzaakt en doen ons uiterste best om de impact te minimaliseren.
Geplande werkzaamheden
Tijdens de werkzaamheden sluiten we het warmtenet op verschillende momenten tijdelijk af. Dat betekent dat je op die momenten geen warmte en warm water kunt hebben. Helaas kunnen we niet precies aangeven wanneer huishoudens hinder ervaren, maar dit kan zijn op:
Er is dus wel in de avonduren warm water en verwarming.
Wij communiceren zover als mogelijk een half uur van tevoren welke postcode(s) op dat moment tijdelijk geen warmte of warm water hebben. Dat doen we als update via dit nieuwsbericht. Zodra de werkzaamheden zijn afgerond, sluiten we het warmtenet weer aan en is er weer warm water en verwarming. Bewoners ontvangen dan ook een update per e-mail.
Hoe bereid ik me voor?
Bewoners kunnen tijdens de werkzaamheden geen warm water en geen verwarming hebben. We begrijpen dat dit juist in de winterperiode enorm vervelend is.
Je kunt proberen de warmte zoveel mogelijk binnen te houden door deuren en ramen gesloten te houden en in de avonden de thermostaat niet lager te zetten.
Zorg ervoor dat je tijdens de aangekondigde onderbrekingen voldoende warme kleding draagt, dekens hebt en eventueel een elektrische kachel aandoet. Overweeg een voorraad warm water op te slaan in thermosflessen voordat de onderbreking begint.
Meld afwijkingen!
Denk je dat de lekkage toch bij jou thuis is? Neem dan contact op met onze collega's van de Servicedesk via telefoonnummer 0546 83 66 66.
Ook als je waterdamp, natte plekken in de buurt van leidingen, of andere ongewone verschijnselen op straat opmerkt, kun je dit direct aan ons doorgeven. Elke observatie kan helpen om het lek sneller te lokaliseren.