Storingen melden

  • Storingen in het openbare net

    Bij een gas- of elektriciteitsstoring ‘vóór’ de meter (dus in het openbare net) belt u het landelijke storingsnummer: 0800-9009. Dit nummer is gratis én 24 uur per dag bereikbaar. Let op: als de oorzaak van de storing in uw eigen installatie blijkt te liggen, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

    storingsnummer

    Storingen in uw woning/pand

    Bij een gas- of elektriciteitsstoring ‘na’ de meter (dus in uw pand) belt u met het bedrijf waarmee u een onderhouds- of serviceabonnement heeft afgesloten als het de verwarmingsketel betreft.

  • Heeft u geen onderhouds- of serviceabonnement voor uw ketel of een ander apparaat, belt u dan met uw installateur.

    Stappenplan bij stroomuitval

    Heeft u in uw hele huis of  in een gedeelte van uw huis geen stroom? Klik hier voor een overzicht van de te volgen stappen.

    Storingen aan uw dubbeltariefmeter

    Als uw dubbeltariefmeter niet schakelt tussen het dag- en nachttarief, is er waarschijnlijk een storing in de signaalverzending. Het kan ook zijn dat de signaalontvanger in uw meter defect is. Bij dit soort storingen belt u het landelijke storingsnummer: 0800-9009, gratis én 24 uur per dag bereikbaar.

  • Storingen kabel of glasvezel

    Heeft u storingen met betrekking tot uw kabel- of glasvezelaansluiting? Of met de diensten die hierover geleverd worden. Neemt u dan contact op met uw dienstaanbieder.

    Overige storingen

    Bij storingen die te maken hebben met warmte-koudeopslag (WKO) en stadsverwarming kunt u 24 uur per dag bellen naar 0546-836666. U wordt dan persoonlijk te woord gestaan.

    Actuele storingen

    Compensatievergoedingen

    Schade bij storing