Storing gas en/of elektriciteit? Bel 0800-9009
Snel een antwoord vinden op je vraag, zodat je direct weet waar je aan toe bent.
Neem dan contact met ons op!
Omdat je de nieuwe bewoner bent, kunnen wij nog niet inschatten hoe je jaarverbruik er precies uit komt te zien. Wij gebruiken daarom in eerste instantie het gemiddelde voorschot van de woning voor het eerste jaar.
Lees meerJe betaalwijze of rekeningnummer wijzigen kan via het klantportaal MijnCogas of via een contactformulier.
Lees meerGefeliciteerd met je nieuwe woning! Je kan via het klantenportaal jouw nieuwe adres en gegevens doorgeven. Ook vragen we je naar de meterstand.
Lees meerAls jouw woning aangesloten is op één van onze warmtenetten dan kun je je via het klantenportaal Mijn Cogas aanmelden.
Lees meerJe kunt je maandelijkse voorschot zelf aanpassen in het klantportaal 'Mijn Cogas'.
Lees meerDit kan komen doordat dat wij het nieuwe voorschot berekenen over het daadwerkelijke verbruik van het afgelopen jaar vermenigvuldigd met de nieuwe (eventueel hogere) tarieven.
Lees meerWe kijken graag met je naar je persoonlijke situatie. Bel 0546-836 666 en vraag naar de afdeling facturatie.
Lees meerLukt het je niet om je rekening te betalen? Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Lees meerAllereerst gecondoleerd met het verlies en veel sterkte toegewenst.
Lees meer