Stadsverwarming

Waarom kan ik mijn verbruik niet vergelijken met mijn buren?

Voor iedere woning verschilt het gemiddelde verbruik van stadsverwarming of warmte/koude.

Lees meer
Kan ik inzicht krijgen in mijn verbruik?

Voor inzicht in jouw verbruik ga je jouw Cogas-omgeving.

Lees meer
Ik woon sinds kort in mijn nieuwe woning en heb stadsverwarming of warmte/koude. Waar is het maandelijkse voorschot op gebaseerd?

Omdat je de nieuwe bewoner bent, kunnen wij nog niet inschatten hoe je jaarverbruik er precies uit komt te zien. Wij gebruiken daarom in eerste instantie het gemiddelde voorschot van de woning voor het eerste jaar.

Lees meer
Ik heb geen warm kraanwater

Je hebt geen warm kraanwater. Dat is vervelend!

Lees meer
Hoe ziet het gemiddeld verbruik eruit voor stadsverwarming of warmte/koude?

Voor iedere woning verschilt het gemiddelde verbruik van stadsverwarming of warmte/koude, aangezien iedereen een andere leefstijl en gezinssamenstelling heeft. En hoe bewust ga je bijvoorbeeld om met het verbruik van water en energie? Je moet daarnaast ook rekening houden met o.a. de volgende aspecten:

Lees meer
Hoe meld ik een storing?

Heb je een storing aan je duurzame installatie? Bel dan 0546-83 66 66.

Heb je een storing aan je elektriciteits- en/of gasaansluiting? Bel dan 0800-9009.

Lees meer
Waarom kan ik niet overstappen bij stadsverwarming of warmte/koude levering?

Bij de warmtenetten van Cogas is sprake van een (lokale) warmte-infrastructuur, waarbij Cogas Duurzaam zorgdraagt voor het aanleggen, beheren en onderhouden van de infrastructuur en de partij is die de warmte aan klanten levert.

Lees meer
Ik hoor lucht of een borrelend geluid in mijn stadsverwarming na afloop van het onderhoud.

Er kan lucht komen te zitten in de leidingen tijdens de werkzaamheden, dit lost zich bijna altijd vanzelf op.

Lees meer