Service & contact Duurzame Warmte

Stadsverwarming en warmte/koude levering

Maak je gebruik van duurzame warmte van Cogas? We hebben verschillende veelgestelde vragen verzameld, waar je mogelijk al antwoord kunt vinden op je vraag. Verderop op deze pagina vind je bovendien de formulieren en de tarieven.

Contactgegevens

Heb je het antwoord op je vraag met betrekking tot stadsverwarming en/of warmte/koude levering niet gevonden bij de veelgestelde vragen? Neem dan even contact met ons op.

Telefoonnummer

Wij zijn bereikbaar op 0546 - 836 666 (8.00 - 17.00 uur). 

Storing melden

Je kunt een storing melden via telefoonnummer 0546 - 836 666.

Een vraag, opmerking of klacht?

Voor vragen of opmerkingen, vul het contactformulier in. Voor klachten kun je het klachtenformulier invullen. 

Formulieren
Stadsverwarming en warmte/koude levering

Deze formulieren zijn bedoeld voor klanten die gebruik maken van Cogas stadsverwarming en/of warmte/koude levering.
Wil je een wijziging doorgeven m.b.t. je glasvezel en/of coax abonnement? Neem dan contact op met je provider, deze wijzigingen kunnen wij niet verwerken. 

Formulieren slimme warmtemeter

Slimme warmtemeter administratief aan
Slimme warmtemeter administratief uit

Formulieren stadsverwarming en warmte-koudeopslag

Aanvragen leveringsovereenkomst warmte-koudeopslag en stadsverwarming
Meterstanden doorgeven
Gegevens wijzigen
Machtiging automatische incasso
Opzeggen bij overlijden
Opzeggen bij verhuizen

Tarieven warmte 2021

Tarieven warmte 2021

De Autoriteit Consument en Markt stelt warmtetarieven vast. Daarover lees je hier meer.

Storingsregistratie warmte

Storingsregistratie warmte 2020
Storingsregistratie warmte 2019
Storingsregistratie warmte 2018

 

 

Verbind met Cogas