Service & contact Duurzame Warmte
Stadsverwarming en warmte/koude levering
Maak je gebruik van duurzame warmte van Cogas? We hebben verschillende veelgestelde vragen verzameld, waar je mogelijk al antwoord kunt vinden op je vraag. Verderop op deze pagina vind je bovendien de formulieren en de tarieven.
Contactgegevens
antwoord op je vraag met betrekking tot stadsverwarming en/of warmte/koude levering niet vinden bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.
Telefoonnummer
Wij zijn bereikbaar op 0546 - 836 666 (8.00 - 17.00 uur).
Storing melden
Je kunt een storing melden via telefoonnummer 0546 - 836 666.
Een vraag, opmerking of klacht?
Voor vragen of opmerkingen, vul het contactformulier in. Voor klachten kun je het klachtenformulier invullen.
Formulieren
Stadsverwarming en warmte/koude levering
Deze formulieren zijn bedoeld voor klanten die gebruik maken van Cogas stadsverwarming en/of warmte/koude levering.
Wil je een wijziging doorgeven m.b.t. je glasvezel en/of coax abonnement? Neem dan contact op met je provider, deze wijzigingen kunnen wij niet verwerken.
Formulieren slimme warmtemeter
Slimme warmtemeter administratief aan
Slimme warmtemeter administratief uit
Formulieren stadsverwarming en warmte-koudeopslag
Aanvragen leveringsovereenkomst warmte-koudeopslag en stadsverwarming
Meterstanden doorgeven
Gegevens wijzigen
Machtiging automatische incasso
Opzeggen bij overlijden
Opzeggen bij verhuizen
Tarieven warmte 2021
Tarieven warmte 2021
De Autoriteit Consument en Markt stelt warmtetarieven vast. Daarover lees je hier meer.
Storingsregistratie warmte
Storingsregistratie warmte 2018
Storingsregistratie warmte 2019