Communicatie Adviseur

Wij zoeken verbinding met professionals die willen bouwen aan een duurzaam Twente.

Middenin de energietransitie veranderen wij mee. We hebben daarom vernieuwers en doorzetters nodig om deze transitie van onze organisatie kracht bij te zetten.

De Functie

Als Communicatie Adviseur houd jij je bezig met interne en externe communicatie. Van het bedenken en uitrollen van interne campagnes en organiseren van medewerkersbijeenkomsten tot het opstellen en het ontwikkelen van content(kalenders). Wanneer er een campagne opgezet moet worden, word jij ingeschakeld voor advies, uitrol en analyse. Je adviseert en ondersteunt collega's in de toepassing en het gebruik van middelen en kanalen. Schrijven en redigeren van teksten voor de juiste communicatieboodschap zijn ook een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden. Je signaleert in- en externe ontwikkelingen in de energiesector die relevant zijn voor het continu verbeteren van de communicatie van de organisatie. Ook ontwikkel en vernieuw je interne en externe communicatiemiddelen. Om een beeld van deze functie krijgen, hebben we een video voor je gemaakt. Kijk je mee?

Wie ben jij?

Jij bent een echte communicatieprofessional en kan snel schakelen tussen de diverse werkzaamheden. Hierin heb jij volledig de lead en durf je eigenaarschap te pakken. Met jouw netwerk, energie en nieuwe ideeën versterk je onze organisatie. Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar samen met je collega’s en Hoofd Communicatie. Je bent een echte verbinder; dit geldt voor je eigen team als voor de teams in de organisatie. Je bent 32 tot 36 uur beschikbaar.

Daarnaast beschik je over:

  • Afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van marketing en communicatie
  • Relevante werkervaring als allround communicatieadviseur

Arbeidsvoorwaarden

Cogas wil medewerkers en klanten een veilige omgeving bieden. Cogas investeert daarom graag in de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers en een veilige werkomgeving. Een belangrijke rol daarbij speelt je leidinggevende. Samen bespreek je het werk, wat goed gaat en beter kan, waar bijsturing nodig is en waar je groeikansen liggen. Maar nog belangrijker, bij ons ben je architect van je eigen loopbaan. Wij bieden je een uitdagende en zeer afwisselende baan bij een organisatie die volop in ontwikkeling is. Natuurlijk hoort hier een prima salaris bij.

  • De functie is ingedeeld in functieschaal 10, met een maximum van €4048,- bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek. Inschaling vindt plaatst op basis van kennis- en ervaringsniveau.
  • Je krijgt per 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget.  Het Persoonlijk Budget bedraagt 18% van je bruto salaris, met in begrip van 8% vakantiegeld en 5,2% ADV. Je bepaalt zelf waaraan je het Persoonlijk Budget wilt besteden. Zo kan je het laten uitkeren voor een maandelijks extraatje of je koopt extra verlofdagen.
  • Een eindejaarsuitkering van 3,7% van je bruto salaris op jaarbasis.
  • € 500,- bruto Duurzaam Inzetbaarheidsbudget; hiervan kun je o.a. je sportabonnement betalen.
  • €250,- bruto persoonsgebonden budget
  • Goede pensioenregeling bij het ABP en collectieve verzekeringen.
  • Allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
Interesse?

Wij staan voor persoonlijk contact en korte lijnen en maken graag kennis met jou als jij je in het profiel herkent. Ambieer jij een afwisselende functie binnen een gedreven team? Dan zien we heel graag jouw cv en persoonlijke motivatie tegemoet op vacature@cogas.nl. Wij laten je zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek! Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Saskia Everink, Hoofd Communicatie. Saskia is bereikbaar op: 06-14486049

Een screening op basis van integriteit en vertrouwen (VOG) maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

 

Verbind met Cogas